22 Aralık 2014 Pazartesi

Kuantum felsefesi modern bir din sayılabilinir mi?

Kuantum felsefesi diye bir şey yoktur. Tamamen uydurmadır, kuantum mekaniğiyle ilgili hiçbir gerçeği içermez. Fiziğin yanında antik metafizik, kimyanın yanında bakırı altın yapmaya çalışan ilkel simya ne ise Kuantum Fiziğinin yanında Kuantum Felsefesi de odur. Kuantum fiziği de yeteri kadar afaki idi ama artık kuantum bilgisayarlarının yapıldığı biliniyor. Yani kuantum öyle yok Şiron gezegendir hepimizi çok etkiler falan gibi bir safsata değildir artık. Bırakın kuantum fiziğini Newton fiziğini bile anlayacak zekası olmayanların uydurduğu, insanları soyma amacı güden, scientology gibi saçma sapan bir Amerikan kilisesidir. Neyse hiç değilse inananları adını vermeyeyim diğer bazı cani dinlerdeki gibi kafa falan kesmiyorlar...

Dinin tanımını tabii ki Müslümanlardan öğrenmeyeceğimize ve dünyada binlerce din olduğuna göre hatta hiçbirinin nesnel bir dayanağı, tanığı, kanıtı da olmadığına göre (kitaplılarda çözmüşler işi, kanıt kitap, zaten kitabın kanıt olduğu da kitapta yazıyor) tabii ki bir taneden fazla inananı varsa din sayılır. Kafa kesenlere saygı duyulan bir dünyada kuantumcuların ayakları bile öpülebilir (36-37 numara, tüysüz ve kokusuzlarsa tabii ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder