6 Aralık 2014 Cumartesi

Sosyal medya bugüne dek en çok neyin suyunu çıkardı? Görmekten bıktığınız şeyler neler internette?

  • Yalan yanlış bir dille yazılmış altına da çok tanınmış birinin imzası konulmuş özlü sözler.
İnternet
Bunu sizlere özel ben hazırladım :)
  • Her yenilen yemeğin paylaşılması, kimsesizlerle falan demiyorum, Facebook'da yenmez içilmez fotoğraf olarak paylaşılması. Hani bazıları nadiren yemeğe gittim diye içinde insanlar da olan yemek fotoğrafları paylaşıyorlar, ona varım, anıdır, sosyalliktir paylaşılabilir ama gittiği her kebapçıdan tabakları çekip paylaşanları anında takibi bırakıyorum.
İnternet

İnternet

İnternet
Gibi seriler oluyor cidden bunları takibi bıraktığım bir facebook arkadaşımdan aldım ve böyle seri halindeler.
  • Kedi fotoğrafları.
İnternet
Bunu da kedisever bir arkadaşımdan kopyaladım.
  • Hayvanseverlerin yardım çağrıları. Hayvan sevmek suç mu diyeceksiniz, tabii ki değil ama o köpeklere kedilere yatırdıkları paraları kimsesiz çocuklara sosyal medyada da ilan etmeden yardım olarak verseler toplumun yapısı değişir.

İnternet
İnternet
Bunları da barınaksever bir arkadaşımdan kopyaladım.

  • Hayatını çocuklarının arkasına saklanarak geçirenlere de uyuz oluyorum aslında.
İnternet
Yine arkadaşlarımdan...
  • Düğün fotolarının da boku çıktı, ben olsam sadece katılanlarla paylaşırdım, sonuçta diğerlerine arkadaş diyorsun ve davet bile etmemişsin.
İnternet

İnternet
Bu hatun da arkadaşlarımdan her hafta bunlardan paylaşır...

  • Oyuncak model araba fotoğrafı paylaşan yetişkinlerden de gına geldi aslında. Bu da duvarımdan taze taze :)
İnternet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder